Naszym celem jest zapewnienie Ci pełnej kontroli nad kosztami transportu i maksymalnej przejrzystości rozliczeń – niezależnie od tego, czy korzystasz z transportu drogowego, morskiego, kolejowego czy lotniczego.
Gdzie mogę znaleźć moje faktury od ColliCare?
W pierwszej kolejności sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Wszystkie faktury wysyłamy drogą elektroniczną. Dodatkowo możesz uzyskać dostęp do swoich faktur bezpośrednio w Portalu Klienta eCare, jeśli posiadasz tam konto. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do wszystkich faktur.
Jak mogę zapłacić fakturę?
Dane dotyczące płatności są zawarte na fakturze. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z nami.
Zapytania dotyczące faktur
W przypadku pytań dotyczących faktury wystawionej przez ColliCare, możesz skontaktować się z nami pod adresem invoice@collicare.pl.
Prosimy o podanie numeru faktury w zapytaniu.