Niewątpliwie, przeważająca większość towarów sprowadzanych z Azji, zwłaszcza z Chin, jest przewożona drogą morską. Jest to zazwyczaj najbardziej ekonomiczna i efektywna forma transportu, choć z pewnością zajmuje więcej czasu niż transport kolejowy, czy zwłaszcza lotniczy. Za kontenerowym transportem morskim przemawia konkurencyjna cena frachtu i możliwość transportu zarówno ładunków całokontenerowych (FCL), jak i drobnicy (LCL).

Oferujemy kontenerowy transport morski z Azji do portów w Polsce i Europie. Zapewniamy również obsługę celną ładunków importowanych m.in. z Chin i Indii.

 

Oferta transportu morskiego z Azji

W ramach naszej oferty długodystansowego transportu morskiego z Azji do Europy dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które spełniają różnorodne potrzeby naszych klientów. Współpracujemy z renomowanymi armatorami morskimi, co gwarantuje bezpieczny i terminowy przewóz towarów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w transporcie morskim oraz naszej globalnej sieci logistycznej jesteśmy w stanie zoptymalizować koszty i zapewnić sprawną dostawę towarów z Azji do Europy. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania w zakresie:

  • ładunków całokontenerowych (FCL)
  • ładunków drobnicowych (LCL)
  • konsolidacji i cross-dockingu
  • pełnej kontroli logistyki dzięki naszemu systemowi śledzenia, od złożenia zamówienia do dostawy
  • odpraw celnych.

Dzięki naszemu doświadczeniu w obszarze transportu morskiego i globalnej sieci logistycznej jesteśmy w stanie zoptymalizować koszty i zapewnić efektywną realizację dostaw towarów z Azji do Europy.

Morski transport kontenerowy z Azji

Transportuj swoje towary sprawnie i ekonomicznie dzięki naszym usługom morskiego transportu kontenerowego z Azji. Wykorzystując bogate doświadczenie i solidną sieć globalnych partnerów, zapewniamy bezpieczną i terminową dostawę Twoich przesyłek do portów w Europie i poza nią, oraz w systemie door-to-door.

Rozmiary kontenerów są projektowane tak, aby spełniać szeroki zakres potrzeb transportowych, zapewniając elastyczność i efektywność transportu towarów na całym świecie. Niezależnie od tego, czy chcesz przewieźć ciężki sprzęt, towary masowe czy ładunek ponadgabarytowy, znajdziemy rozwiązanie odpowiadające Twoim wymaganiom.

Nasze oddziały w Chinach i Indiach 

Jako firma logistyczna z globalnym zasięgiem, posiadamy oddziały w Chinach i Indiach, co umożliwia nam zapewnienie kompleksowej obsługi transportu morskiego z Azji. Nasze lokalne zespoły ekspertów doskonale znają specyfikę tych rynków i posiadają dogłębną wiedzę na temat przepisów i procedur obowiązujących w Chinach i Indiach. Dzięki temu jesteśmy w stanie skutecznie zarządzać procesem transportu morskiego z Azji, zapewniając naszym klientom profesjonalną obsługę i pełne wsparcie logistyczne.

Nasze usługi transportu morskiego z Azji są oparte na solidnych relacjach z partnerami przewozowymi oraz zaawansowanych systemach monitorowania ładunków. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom pełną transparentność i kontrolę nad swoimi przesyłkami.

Lokalna obecność naszych pracowników, a także wyspecjalizowanych partnerów w całej Azji, daje nam większą kontrolę, elastyczność i możliwości oferowania Tobie i Twojej firmie inteligentniejszych rozwiązań o wysokim poziomie jakości.

Lokalizacja naszych biur w Azji:

  • Chiny

  • Shanghai

  • Xiamen

  • Shenzen

  • Indie

  • Delhi

  • Agenci ColliCare - posiadamy rozbudowaną sieć agentów na terenie całej Azji m.in. w: Japonii, Korei Południowej, Malezji, Tajwanie, Bangladeszu, Kambodży, Indonezji, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie.

Jeśli masz jakieś pytania w zakresie transportu towarów drogą morską z Azji, skontaktuj się z nami.

 
Piotr Kaleńczuk

Piotr Kaleńczuk

General Manager Poland
Joanna Chmielińska

Joanna Chmielińska

Sales Specialist
Aleksander Lesisz

Aleksander Lesisz

Sales Specialist
Ile kosztuje transport kontenera z Azji?

Koszt morskiego transportu kontenerowego z Azji zależy od różnych czynników, takich jak:

  • Rozmiar kontenera (standardowy 20ft, 40ft, itp.)
  • Trasa i odległość między portami załadunku i docelowym.
  • Sezonowość i aktualne warunki rynkowe (np. popyt na transport, zmiany trasy).
  • Usługi dodatkowe takie jak obsługa portowa, magazynowanie i transport lądowy.

Zapytaj o aktualną cenę transportu morskiego z Azji. Wypełnij formularz wyceny lub skontaktuj się z naszym zespołem.

Jak długo płynie kontener z Azji?

Czas tranzytu w transporcie morskim z Azji do Europy wynosi zazwyczaj od 4 do 6 tygodni, w zależności od trasy i portów pośrednich.

Czas tranzytu może się jednak wydłużyć ze względu na czynniki zewnętrzne, takie jak zmiany trasy, kongestie w porcie lub inne nieprzewidziane sytuacje.

Zapytaj nas, jaki jest aktualny czas transportu z Azji. Skontaktuj się z nami.

Jaki rozmiar kontenera morskiego wybrać?

Wybór odpowiedniego kontenera morskiego zależy od rodzaju ładunku. Najpopularniejsze rozmiary kontenerów morskich to:

  • Standardowy kontener 20 stóp: do cięższych i mniejszych ładunków.
  • Standardowy kontener 40 stóp: Do ładunków o większej objętości.
  • Kontener High Cube 40 stóp: dla lekkich, ale objętościowo większych ładunków, które wymagają dodatkowej wysokości.

Skontaktuj się z nami, aby dobrać odpowiedni rozmiar kontenera dla Twojego ładunku z Azji.

Czy warto ubezpieczyć ładunek w transporcie morskim?

Zdecydowanie rekomendujemy ubezpieczenie ładunku w transporcie morskim i zapewniamy takie rozwiązania. Ubezpieczenie chroni Twój ładunek przed różnymi ryzykami takimi jak:

  • Uszkodzenia mechaniczne podczas załadunku i rozładunku.
  • Straty w wyniku wypadków morskich.
  • Kradzież i utrata ładunku.
  • Opóźnienia i dodatkowe koszty związane z kwestiami celnymi i logistycznymi.

Koszt ubezpieczenia jest stosunkowo niewielki w porównaniu do potencjalnych strat, jakie mogą wyniknąć z nieprzewidzianych zdarzeń. Aktualną stawkę ubezpieczenia otrzymasz od naszego zespołu.

Jaka jest maksymalna waga ładunku w kontenerze morskim z Azji?

Maksymalna masa ładunku w kontenerze morskim z Azji zależy przede wszystkim od rodzaju kontenera i obowiązujących przepisów przewozowych. Ogólnie rzecz biorąc, w kontenerze transportowym można zmieścić maksymalnie do 29 ton ładunku.

Czy muszę rezerwować cały kontener np. z Chin lub Indii?

Nie, nie musisz rezerwować całego kontenera z Chin, jeśli Twoje ładunki nie wymagają całego kontenera.

Jeśli ładunek nie wypełnia całego kontenera, możesz skorzystać z usługi LCL. W tym przypadku Twój towar będzie konsolidowany z ładunkami innych klientów w jednym kontenerze. Koszt jest obliczany proporcjonalnie do zajętej przestrzeni lub wadze Twojego towaru.