Eksport do Norwegii i Anglii
Morski transport kontenerowy towarów do Norwegii i Anglii to bardziej zrównoważone rozwiązanie logistyczne, z bardzo dobrym czasem tranzytu. Zwłaszcza w porównaniu z transportem kołowym przez kontynent lub przez nieustannie zatłoczone przejście Dover-Calais. Dodatkowo charakteryzuje się regularnością i wysoką przewidywalnością.
Emisja CO2 na trasie Gdynia-Oslo*
Przewożąc towary drogą morską, przyczyniamy się do ograniczenia wpływu transportu na środowisko naturalne.
Przykładowo: Transportując ładunek FCL z Gdyni do Oslo drogą morską (33 europalety, odpowiednik naczepy 13,6 m) oszczędzasz nawet 71% emisji CO2 w porównaniu do transportu takiego samego ładunku drogą lądową (norma Euro 6). |
Z kolei wybór drogi morskiej z Polski do Wielkiej Brytanii (na trasie Gdynia-Immingham) pozwala zredukować emisje CO2 o blisko 70% w porównaniu do transportu drogowego.
Morski transport kontenerowy do Norwegii i Wielkiej Brytanii
Morski transport kontenerowy towarów to konkurencyjne rozwiązanie logistyczne, zwłaszcza dla branż takich jak FMCG, spożywczej, czy producentów mebli, ale także dla innych firm eksportujących towary z Polski do Wielkiej Brytanii i Norwegii.
Obsługujemy ładunki drobnicowe (LCL) oraz całokontenerowe (FCL) z całej Polski, a także z Czech, Słowacji i Węgier. Rozwinięta sieć połączeń morskich short sea, z której korzystamy pozwala nam oferować konkurencyjne rozwiązania transportowe w całej Europie.
Dwa porty w Wielkiej Brytanii - więcej możliwości
Wprowadzamy możliwość eksportu drogą morską z Polski również na południe Wielkiej Brytanii. Regularny serwis kontenerowy do portu w Thamesport, 60 km od Londynu, to alternatywa dla dotychczasowego zawinięcia do Immingham.
Lokalna obecność ColliCare i szeroki wachlarz usług logistycznych
Dzięki obecności naszych biur w wielu krajach Europy, możemy oferować naszym klientom kompleksową obsługę logistyczną i alternatywne sposoby transportu. Ładunki odbieramy bezpośrednio od klientów, oferujemy serwis door-to-door, morski transport kontenerowy, transport drogowy, dystrybucję w kraju docelowym, a w razie potrzeby obsługę celną.